SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

Standard

SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. / Birch-Thomsen, Torben; Mertz, Ole; de Neergaard, Andreas; Juul, Kristine.

Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen; Sebastian Horst; Christine Holm; Kjeld Bagger Laursen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2011. s. 141-146 (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskning

Harvard

Birch-Thomsen, T, Mertz, O, de Neergaard, A & Juul, K 2011, SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. i FV Christiansen, S Horst, C Holm & KB Laursen (red), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, IND’s Skriftserie, nr. 21/2011, s. 141-146. <https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/>

APA

Birch-Thomsen, T., Mertz, O., de Neergaard, A., & Juul, K. (2011). SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. I F. V. Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.), Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010 (s. 141-146). Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. IND’s Skriftserie Nr. 21/2011 https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/

Vancouver

Birch-Thomsen T, Mertz O, de Neergaard A, Juul K. SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. I Christiansen FV, Horst S, Holm C, Laursen KB, red., Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 2011. s. 141-146. (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).

Author

Birch-Thomsen, Torben ; Mertz, Ole ; de Neergaard, Andreas ; Juul, Kristine. / SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen ; Sebastian Horst ; Christine Holm ; Kjeld Bagger Laursen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2011. s. 141-146 (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).

Bibtex

@inproceedings{121f183669da4c859f52083d03692a36,
title = "SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach",
abstract = "This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.",
author = "Torben Birch-Thomsen and Ole Mertz and {de Neergaard}, Andreas and Kristine Juul",
year = "2011",
language = "English",
series = "IND{\textquoteright}s Skriftserie",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "21/2011",
pages = "141--146",
editor = "Christiansen, {Frederik Voetmann} and Sebastian Horst and Christine Holm and Laursen, {Kjeld Bagger}",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer",

}

RIS

TY - GEN

T1 - SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach

AU - Birch-Thomsen, Torben

AU - Mertz, Ole

AU - de Neergaard, Andreas

AU - Juul, Kristine

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.

AB - This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.

M3 - Article in proceedings

T3 - IND’s Skriftserie

SP - 141

EP - 146

BT - Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer

A2 - Christiansen, Frederik Voetmann

A2 - Horst, Sebastian

A2 - Holm, Christine

A2 - Laursen, Kjeld Bagger

PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet

ER -

ID: 33289553