Standard
SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. / Birch-Thomsen, Torben; Mertz, Ole; de Neergaard, Andreas; Juul, Kristine.
Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen; Sebastian Horst; Christine Holm; Kjeld Bagger Laursen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2011. s. 141-146 (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
Harvard
Birch-Thomsen, T, Mertz, O, de Neergaard, A & Juul, K 2011,
SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. i FV Christiansen, S Horst, C Holm & KB Laursen (red),
Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, IND’s Skriftserie, nr. 21/2011, s. 141-146. <
https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/>
APA
Birch-Thomsen, T., Mertz, O., de Neergaard, A., & Juul, K. (2011).
SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. I F. V. Christiansen, S. Horst, C. Holm, & K. B. Laursen (red.),
Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010 (s. 141-146). Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. IND’s Skriftserie Nr. 21/2011
https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/
Vancouver
Birch-Thomsen T, Mertz O, de Neergaard A, Juul K. SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. I Christiansen FV, Horst S, Holm C, Laursen KB, red., Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 2011. s. 141-146. (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).
Author
Birch-Thomsen, Torben ; Mertz, Ole ; de Neergaard, Andreas ; Juul, Kristine. / SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach. Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer: Proceedings fra 10. majkonference i naturvidenskabsdidaktik, København 18-19. maj 2010. red. / Frederik Voetmann Christiansen ; Sebastian Horst ; Christine Holm ; Kjeld Bagger Laursen. Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, 2011. s. 141-146 (IND’s Skriftserie; Nr. 21/2011).
Bibtex
@inproceedings{121f183669da4c859f52083d03692a36,
title = "SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach",
abstract = "This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.",
author = "Torben Birch-Thomsen and Ole Mertz and {de Neergaard}, Andreas and Kristine Juul",
year = "2011",
language = "English",
series = "IND{\textquoteright}s Skriftserie",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "21/2011",
pages = "141--146",
editor = "Christiansen, {Frederik Voetmann} and Sebastian Horst and Christine Holm and Laursen, {Kjeld Bagger}",
booktitle = "Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer",
}
RIS
TY - GEN
T1 - SLUSE – an innovative fieldbased learning and research approach
AU - Birch-Thomsen, Torben
AU - Mertz, Ole
AU - de Neergaard, Andreas
AU - Juul, Kristine
PY - 2011
Y1 - 2011
N2 - This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.
AB - This paper discusses the implementation and experiences of an academiccapacity building programme at universities in Denmark, southern Africaand South-East Asia for the promotion of sustainable land use and naturalresource management.
M3 - Article in proceedings
T3 - IND’s Skriftserie
SP - 141
EP - 146
BT - Forskningsbaseret undervisning – realiteter og potentialer
A2 - Christiansen, Frederik Voetmann
A2 - Horst, Sebastian
A2 - Holm, Christine
A2 - Laursen, Kjeld Bagger
PB - Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
ER -